środa, 27 maja 2015

Hello

Hei :D W pierwszym poście postanowiłyśmy się przedstawić, abyście troszkę o nas wiedzieli :)

Julie
Mam na imię Julie. Mam 13 lat. Jestem w fandomie Ariany, jak pewnie wiecie ;) Należę także do innych m.in. Swifties, Sheeran, Meghanz, Margaretic i uwielbiam również Kendji Girac. Mam wiele marzeń, ale jednym z nich jest koncert naszej Księżniczki, a także pójście na M&G. Jestem osobą energiczną oraz pęłną uśmiechu na twarzy, lecz czasem dopadnie mnie choroba, która nazywa się "leń". Mam nadzieję że mnie polubicie. Buźka :*.



Nicole
Hejka, mam na imię Nicole i też mam 13 lat. W fandomie Ariany jestem już około 2 lat. Ariana jest moją inspiracją pod każdym względem. Interesuję się fotografią i tańcem. Moim marzeniem jest jechać na koncert Ariany i na m&g. Mam nadzieję że nie będę was zanudzać <3



 Mamy nadzieję że blog wam się spodoba ;) Do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz